Forum Bydgoska 4 Strona G│ˇwna Bydgoska 4
Pozna˝, 26 VI- 9 VII 2006
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

bo niby jak to ma wygladac?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bydgoska 4 Strona G│ˇwna -> Ju┐ po obozie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Mistrz spamu :P



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 10:50, 09 Kwi 2014    Temat postu: bo niby jak to ma wygladac?

Jeszcze nie farbowa┼éam w┼éos├│w (mam ┼Ťredni br─ůz) i chcia┼éabym zmieni─ç kolor na ┼Ťredni lub ciemny bl─ůd, ale nie wiem czy dobrze b─Öde sie czu┼éa w nowym kolorze.
[link widoczny dla zalogowanych]
SErdecznie zapraszam Czesc Julii!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Staralabym sie ubierac cieplo by nie marznac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moje wlosy staly sie mieciutkie , blyszczace i ladnie sie skrecaj─ů. [link widoczny dla zalogowanych] mo┼╝e kto┼Ť wie ile naprawd─Ö wzrostu ma Przybylska?
Ale to chyba jeszcze musia┼éabym zrobi─ç tak─ů kuracj─Ö m─Ö┼╝owi Po prostu rewelacja! Mam nadzieje, ze to bezpieczna metoda to kiedys na pewno sobie ten zabieg zafunduje Ceny s─ů ok w por├│wnaniu do jako┼Ťci. Chcesz mie─ç dzieci? [link widoczny dla zalogowanych]
Jest to nazwa w pewnym sensie s┼éuszna w innym nietrafna. Witam . Cze┼Ť─ç W sumie trwa┼é 2 godziny. ale sprobowalam, mam nowe cacko w pepku ok 6 dni i nie widze zeby cos bylo nie tak. D─ůbrowskiej i korzytam z jej przepis├│w. rudy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wciskasz ENTER
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale najgorsza w tym towarzystwie jest Jablczy┼äska.Przypomina najgorsze momenty z burzliwej kariery,mijaj─ůcej ju┼╝ na szc─Öscie - k.Paschalskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]

ja lubie Syossa miesci sie jeszcze w moim przedzale cenowym
[link widoczny dla zalogowanych]
*Armand van Helde- my my my ;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak pisalam mnie ona nie smakuje wiec tez na wlasna \odpowiedzialnosc\ troche ja \przerobilam\ tzn lekko ja potraktowalam mikserem (zrobila sie bardziej zawiesista) i do miski zupy daje 1 lyzeczka odtluszczonego mleka co daje mi wrazenie ze dodalam mojej \ukochanej\ ale zakazanej smietany, a kalorii niewiele wiecej.W takiej postaci obleci .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzi┼Ť jestem na 2 tabl.L. [link widoczny dla zalogowanych] prosz emi tylko napisac jak d┼éugo b─Öd─Ö czeka─ç na wizyt─Ö
lekarz przepisal mi tabletki orgametril-mam brac od 16 dnia cyklu, teraz jestem w 3 dniu-czyli jeszcze troche mam czekac...a pozniej mam isc na USG by zobaczyc czy sie wchlonela... najpierw przez tydz bra┼éam p├│l na noc po tyg ju┼╝ ca┼é─ů, a┼╝ do wczoraj od wczoraj moja endo kaza┼éa bra─ç 2 NA NOC...to wa┼╝ne, m├│wi, ┼╝e lekarze o tym nie m├│wi─ů swoim pacjentkom, ale branie bromergonu na noc mo┼╝e zmniejszy─ç skutki uboczne w ci─ůgu dnia...bior─Ö te┼╝ od dzi┼Ť was foliowy FOLIK i my┼Ťl─Ö o braniu te┼╝ ┼╝elaza to podobno mo┼╝e pom├│c w zaj┼Ťciu!! Mialam cytologie wyszlo mi na niej ze mam jakies tam bakterie pozniej poszlam do gin. we┼║cie s┼éoik i wypu┼Ť─çcie je na dw├│r nic wam nie zrobi─ů!!!!! Informacja dla wszystkich Pa┼ä poszukuj─ůcych ANNY KOCHANA pracuj─ůcej kiedy┼Ť w salonie Berendowicz-.... [link widoczny dla zalogowanych]
Krwawisz nadal? Test zrobilam kilka dni przed spodziewanym okresem,bo poprostu mialam jakies przeczucia,ale wyszlo,ze nie jestem w ciazy(prawdopodobnie bylo to juz te 10dni od zaplodnienia!). u lala lalala lala lala lepiej wyj┼Ť─ç na spacer [link widoczny dla zalogowanych] entationpullthrough.jpg Palec nie wygl─ůda za dobrze, ale przynajmniej ju┼╝ nie boli. cze wszystkim mia┼ébym pro┼Ťb─Ö ma┼é─ů czy kto┼Ť zna tytu┼é lub wykonawc─Ö piosenki kt├│ra przedstawia kobi─Öte kt├│ra ta┼äczy na dachu i o┼╝ywiaj─ů jakiego┼Ť kolesia w budynku i na dole s─ů ludzie pod budynkiem i ona ┼Ťpiewa co┼Ť tam:
Psychika - ok, ale kwestia jedzeniowa?
Myslalam tez o mikrodermabrazji ale babka powiedziala ze w moim przypadku kilka zabiegow nawet moze nie wystarczyc.
A ty jestes homo niewiadomo, czy narcyz, skoro chcesz byc dla siebie poci─ůgaj─ůca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
o tak!!
[link widoczny dla zalogowanych]

Seksown─ů figur─Ö ma Adriana Lima albo Charlize Theron.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki wielkie to ja podziękuję za Sokółkę.
wiecie co...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
od razu muzul
Hejjj!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]

A wy co na to? [link widoczny dla zalogowanych] - metronidazol- 2,5 tabletki
Za ten zabieg zap┼éaci┼éam 60z┼é i odrazu pobieg┼éam do Apteki i kupi┼éam 4 saszetki Tribiotyc'u aha no a w tym samym dniu jescze kolega wyci─ůgn─ů┼é mnie na rower-wi─Öc to naprawd─Ö nie boli!!. Ty go nie pytaj ja 1 raz najpierw jedzilam jezyczkiem po obrzezu a potem ... Pedaly rozchodz─ů sie troch─Ö na boki. zmrozilo mnie, ale niestety bylam sama, popiszczalam i zastanowilam sie co zrobic bo bym chyba nie dala rady go zabic. Ha ha ha... [link widoczny dla zalogowanych]
Od pocz─ůtku ju┼╝ 1.6 kg mniej. a te o kt├│re pytasz to raczej nie potrafi─ů ┼Ťpiewa─ç !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! chce zacz─ů─ç sama nak┼éada─ç sobie ┼╝el na paznokcie i jestem w trakcie kupowania i szukania odpowiednich materia┼é├│w. I ┼╝eby same siebie tak katowa─ç Dziewczyny spr├│bujmy z tym sko┼äczy─ç, zanim nie b─Ödzie za p├│┼║no! to g┼éupia prowokacja, a nie problem ostatnio powi─Ökszy┼éa cycki Jestem bardzo zainteresowany paznokciami kt├│re s─ů zadbane i ┼éadnie pomalowane ni┼╝ jakie┼Ť takie po interwenci chirurga nie kszta┼étne paznokcie i powyginane palce to jest nie estetyczne jak mo┼╝na trafi─ç to kobiecej wyobra┼║ni.
1 mm na dob─Ö poprzez 4 obroty czyli w jednym momencie 1 obr├│t mierz─ůcy 0.25mm nie jest na tyle duzy by┼Ťmy mogli poczu─ç cokolwiek, nie raz robi┼éam to z konkretnym skupiniem probujac wychwyci─ç jakie kolwiek odczucia i nic, chocia┼╝by na sk├│rze..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodam,┼╝e to pierwsza w moim ┼╝yciu farba jak─ů na┼éo┼╝y┼éam z czystej ciekawo┼Ťci.

Uwaga tylko 1!
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko nie rivanol rozmi─Ökcza paznokcie tuszuj─ůc problem, potem go pog┼é─Öbiaj─ůc, nie tak leczymy wrastaj─ůce paznokcie chyba ┼╝e chcemy boryka─ç si─Ö z tym do ko┼äca ┼╝ycia pozdrawiamwww.zdrowe-stopy.co
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dwa og├│rki kiszone [link widoczny dla zalogowanych] Zwroc uwage na przesuniety o 3 cm w prawo pepek, grube, wstretne blizny i nie odessany tluszcz.
Witaj! Uszka s─ů ┼Ťwietne... Nie boli, czasem nieco nadwra┼╝liwe s─ů dzi─ůs┼éa i z─Öby. Witam wszystkich. Mam tylko nadziej─Ö ┼╝e po trzeciej nie wypadn─ů mi narz─ůdy rodne [link widoczny dla zalogowanych]
Wieczorem przez 10-15 minut mocz si─Ö w wannie wype┼énionej ciep┼é─ů wod─ů (o temp. wodecki przeciez nie fog Setunia kto Ci─Ö tam wie wierzysz w magi─Ö drzew to mo┼╝e i jasnowidzem jeste┼Ť Nreszcie: ps... OG├ôLNIE USTA WYGL─äDAJ─ä SUPER. Odbudowa┼é organizm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bydgoska 4 Strona G│ˇwna -> Ju┐ po obozie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin